Stressa ner....

Inte mycket uppdateringar här..
 
Varken orkat eller hunnit. Stressigt och dessutom varit till sjukan igen för kontroll då jag blött då jag inte ska. Dem sa att det såg bra ut men att jag hade hormonrubbning pga stress. Så nu försöker jag tänka mer på mig själv och stressa ner på jobbet.
Stanna till och ta djupa andetag, det hjälper inte mig själv att jag stressar. Dessutom kan hormonrubbningar utvecklas till cancer på livmodertappen. Jag vill inte igenom gå samma sak igen! Dessutom görs hormonrubbningen att ägg inte tillverkas under ägglossningen. En oro om man ska ha fler barn.m
 
Annars går det snabbt i Wilmers utveckling.
Sedan går allt annats sakta. Inget händer som vi tänkt och det gör mug orolig och stressad. *djupt andetag*
Bara att ta det lugnt och tänka på mig, annars kommer det aldrig hända något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0