FL och semester ;D

Solen skiner men det blåser som bara den!
Började morgone  med en rask promenad till gymmet. Blev lite mage och rumpa/ben.
Promenad hem, motvind denna gång och då önskade jag att man tagit en mössa! :/
 
Trotts det kalla vädret så känns denna dag toppen. För idag klockan 15.30 går jag på föräldraledighet! :D
V. 29 går jag och jobbar en vecka (var tvungen) och sedan semester på det.
Känns fet nice!
 
 
Men det bästa av allt är ändå om 8 dagar. Då åker bara vi i lilla familjen på semester utomlands en vecka. Till Greklad. Ååh, vad skönt det ska bli! ;D
 
Dock måste jag ta det där ang resan med mamma. Hon ville följa om vi åkte, öväven sambons föräldrar. Men vi kände att vi ville åka själv, inte ha med någon.
Vet dock att mamma kommer inte bli glad, men det får hon ta.. Gruuuvar!
Men det var att boka resan i förrgår eller vänta till slutet av augusti då vi inte har semester. Alltså inte åka alls. Många resor börjar ta slut och sambon tyckte om detta ställe, dem andra som fanns kvar där var det inte lika mycket för små/stora barn att hitta på saker med.


Kommentarer
dottir.webblogg.se

Åh vad härligt med en utomlandssemester! Vi planerar att åka i höst nån vecka. Ska bli så skönt! :)

2015-06-12 @ 15:28:57
URL: http://dottir.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0