Träning och middag.

Idag blev det powerwalk i 20 minuter och lite träning av benen. Tog det ganska lugnt då jag hade smått träningsvärk igår. Konstigt nog :/
 
 
Ikväll ska sambon bort till en arbetskollega och äta. Själv blir det summerkick of med jobbet. Alla kunde dock inte komma, speciellt inte tjejerna så blir ensam tjej.
Ska träffas klockan 19.00, och jag slutar klockan 18.00. Så blir snabbt hem för att duscha och fixa mig.
Wilmer får sova borta (andra gången^^) hos farmor och farfar.
Sen är det ju röd dag imorgon så börjar först klockan 10.45 istället för 08.00. Nice!
 
Sambon ska då, när jag jobbar lördag, åka ut till byn och kolla resor pp svärmors dator. Sjukt sugen att åka bort typ 14 dagar utomlands, vaaarmt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0