Riktigt tyst..

Vet att det varit tyst här på sista tiden. Men har varit så mycket på sista tiden. Som tex. senaste häbdelsen var att jag fick salmonella. Värsta jag varit med om!
Jag har aldrig varit med om aådan smärta i magen. Kändes som om någon stack in en kniv rakt in i magen och vred om. Låg i sängen eller soffan i 1 och 1/2 vecka. Ville inte röra mig eller äta pga förvärrades då.
 
Så nu har jag varit sjukskriven i 3 veckor och 4 dagar. På måndag ska jag börja jobba igen men får inte jobba med öppna livsmedel då jag än har kvar det i kroppen. Helt sjukt!
 
När jag nu var sjukskriven och hade blivit bättre tänkte jag att man skulle kunna starta igång träningen på allvar. Men då gick lille man och blev sjuk. Stackare..
Dock fått bättre astmamedecin nu så är inte lika allvarligt nu.
 
Men lite träning har man hunnit med i mellan åt. Igår gick jag ner till gymmet och körde ben och rumpa. Sedan 30 minuters powerwalk. Träningavärk idag.
 
Idag hade jag också tänkt träna efter jag lämnat lille man på dagis, ska dit klockan 08.00. Ska hänta han efter lunch då vi ska sedan bort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0