Storstädning innan utlandet

Idag vaknade vi kring halv åtta.
Wilmer drack lite välling och medan han gjorde det började jag dammtorka här hemma. Tänkte storstäda idag, så man bara kan snabbstäda innan vi åker utomlands.
 
Ska fortsätta med städningen då Wilmer vilar, och hinner jag efter städningen tänkte jag kolla igenom Wilmers kläder vad han kan ha med sig utomlands.
Köpte lite nya sommarkläder då vi var och gjorde passen. Men har lite annat som jag hoppas han kan ha än. Fick lite sommarkläder av en bekant :)
 
 
Jag kan inte fatta, att om en vecka sitter vi på flyget och är påväg!
Måste åka senast klockan 3 på natten hemifrån. Åker ju med flyget klockan 05.50, och ska vara där en timme innan.
Bara hoppas flygresan går bra för Wilmer.
 
Pratat med han ang det. Sagt att vi ska åka dem små rutschbanorna, bada och äta glass och att vi ska flyga flygplan. Fick svar "flyga plan uppe taket" och peka i taket.
Svara "nej, titta där ute (ut genom fönstret), ovanför träden. Uppe bland molnen. Högt, högt uppe ska vi flyga".
Ska bli intressant ;P
"Utonlands" säger han. Haha!
 
Ska bli sjukt härligt, vi längtar sååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0