Världens finaste present!

I fredags hade vi det trevligt. God mat och sedan givöck vi ut. Träffade lite folk och dansade :)
 
Dock fick jag ett riktigt glädjande samtal från min gamla chef. Svärföräldrarna var ju barnvakt och hade gått till mina gamla chefer och hälsat på med Wilmer. Efter middagen våran så ri gde hon och berättade hur snäll unge vi har, rena ängla barnet och att han måste ju få en fyrhjuling. Jag höll med då jag vet att han älskar både skotrar och fyrhjulingar.
Då sa hon något jag veeerkligen blev glad öcer och chockad! Han hade FÅTT en fyrhjuling av dem (begagnad)!!
Jag visste inte vad jag skulle säga förutom att jag tacka dem tusen gånger!
 
Hon sa att han var överlycklig över den och hade suttit på den hela kvällen. Söt unge!
Och världens finaste present man aldrig kommer kunna tacka nog för♡
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0