Träning igen..

Godmorgon!
 
Igårkväll när Wilmer lagt sig och sambon såg tv så åkte jag och tränade på gymmet i en timme. Sjukt skönt att slippa tänka "...... minuter börjar jag jobba" eller "nu måste jag snart pka hem då sambon börjar jobba snart".
 
Blev höftlyft med stång. 35 kg och 10 rep varje gång. Tappa räkningen efter 50. Då i såg jag att jag kan nog öka vikterna nästa gång.
Sedan vart det sittande midjerotation med medecinboll 8 kg. Den kör jag ofta nör jag vill träba mage, jag tycker det tar bäst!
 
 
Nu hade jag bara tänkt dricka upp min kopp kaffe och bege mig ut på en promenad, powerwalk/joggning innan jag ska på jobbet.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0