Snabb pass

Godmorgon!
 
Vaknade kring 05.30 idag för att jag hade tänk åka pp gymmet innan sambon skulle på jobbet. Klev bara upp och klädde på mig, sedan ner mot gymmet då jag bara tänkt gå op rullbandet.
Sambon klev upp för dusch. Cirka 10 minuter efter skriver han att Wilmer vaknat. Så hem efter 5 minuter på rullbandet :/
Wilmer fick välling men fick för sig att han skulle hälla ut välling på snutten. Kasta in i tvätten då och efter det har han typ gråtit hela tiden efter den, och båda i tvättmaskinen då.
Nu var ena hyfsat torr så han fick den och jag kunde köra lite träning för rumpan medan han såg tv.
 
Nu blir det duschen, göra iss klar för både dagis och jobbet. Får se om jag kan sluta en timme tidigare (två timmar at ta ut då jag jobbat för mycket när jag och en arbetskollega bytt pass), så kanske jag kan åka på gymmet en timme.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0