Lång dag idag..

Min lediga dag har det verkligen varit fullspäckad och fullfart på!
 
Handlade efter jag hade varit på gymmet. Om jag är och handlar och lagar maten så blir det alltid grönsaker till och helst fullkorn om det går till, jämfört med sambon. Ingen sallad till fisk liksom!! Sallad är ett måste för mig :)
 
Maten avklarad nu och energin sjunker känner jag. Varit vaken sedan 05.30 och bara sprungit och gjort massa ärenden m.m. så känner mig små trött nu.
Lovade dock Wilmer att vi skulle gå ut en sväng efter maten, så det måste vi väl..
Dock har jag haft en trevlig dag trotts städning m.m. Varit pigg och glad, och ingenting har förstört dagen. Än ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0