Stressad

Inge lönesamtal än trotts tagit upp det ett ex antal gånger! Irriterande..
Dock är mina blivande chefer på semester, men dem har ju inte än tagit över så jag tycker fan att mina nuvarande chefer kan fan ha det med mig!

Så jäkla mycket tankar i huvudet, Wilmer sovit dåligt i natt dessutom (tror mer tänder är på g). Så vaknat tidigt som tusan i flera dagar, kan inte somna om trotts jag är trött och magsåret är påväg tillbaka känner jag.
Sjukt mycket på jobbet att göra då vi är tre man kort. Springer mellan alla saker och man få gå bakom vissa personer och göra det dem inte gjort.
Tror ingen kan förstå hur man har det fören man själv jobbar där...

Men idag behöver jag inte göra annat än att rikta in mig på att städa och planera bake offen, vilket känns skönt!
Kommer nog vara slut då jag kommer hem då jag jobbar till 21.15 idag och vaknade kl 05.00 idag och somnade kring 23.20. Vaknade klockan 04.30 en dag, kunde inte somna om :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0