Orolig, upp stressad och vill gråta

Jag tror jag blir tokig på mitt jobb!

Igår pratade jag med blivande chefen ang lönesamtal, fick svar att dem hade så mkt att göra så jag skulle få ha det senare i veckan.
Igår på kvällen kollade jag på lönespec. från semestern. Jag visste att jag fått för lite pengar. Men då såg jag att jag fått ca 9:- mindre i timlön!
IDIOTER!

Jag stressar upp mig för allt detta. För att den gör fel. Jag kan knappt sova om nätterna för att jag tänker på jobbet dem gr jag vaknar då Wilmer piper till.

Jag vill bara gråta och jag är nervös över att dem kommer göra så jag inte får mina pengar jag ska ha.

Skönt nog kommer handels den 18!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0