Lite utveckling..

Ursäkta den dåliga uppdateringen.  Stressigt på jobbet då det går en rejäl förkylning här, så varit lite personal och mycket att göra så varit helt slut.
Somnat sent och ändå vaknat tidigt! Fattar inte...
 
 
Har då köpt på internet ett par vinterskor åt Wilmer och en leksak. Leksaken köpte jag begagnad då jag inte vet om hab leker med den. Man sätter i en boll högst upp i ett hål och då spelar den en melodi. Har en liknande på dagis. Ganska bra, då får han använda huvudet lite.
 
Han kan bygga ihop en trä pyramid som han har och försöker med duplo lego. Men legot förstår han inte att man måste trycka till för att den ska sitta när den lika kommer på rätt plats. 
 
När jag ändå är inne på typ utvecklingen så kan jag ju ändå skriva mer..
När man ger han näsdukar och säger "Wilmer, torka näsan", då gör han det. Även ibland utan att säga något då papper ligger framne.
Han vet vart huvud och örat är, ibland näsan.
Om vi börjar plocka ihop leksaker och köksslevarna han dragit fram så hjälper hab till. Ibland gör han det själv. 
Boby caren kan han köra själv. 
Ibland får han för sig att han är Tarzan om jag tagit fram hans gröna trä stol, så då ska han upp ich stå på den. Så vi har fått bära bort den.
När vi säger "ska Wilmer bada?" så springer han direkt till källartrappen och skakar på grindan (duschen nere). Han älskar ännu att bada, aldrig varit ett problem :)
Musik älskar han! Diggar alltid.. Igår när vi var och handla på jobbet hade dem musik på vud frukten. Såklart stannade han till och började dansa ^^ (gick med en mindre matvagn för barn). Sötnos ♡
 
 
Finns säkert mer som jag inte kommer på nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0