Julklappstänk och Wilmers rum

Börjat kolla runt på julklappar redan. Kan inte fatta att julafton snart är här!
 
Kollat mest åt Wilmer. Kläder är ju alltid bra. Men när jag håller på att fixa i Wilmers rum så har det mest blivit sånt jag kollar på.
Älskar legos förvarings lådor.  Vi har köpt en limegrön åt Wilmer, men har tänkt köpa fler och ha leksaker där i. Smart att man kan stapla dem på varann och bygga med dem exakt som vanligt lego :)
 
 
Wilmers rum:
Gardiner är uppe, två tavellister så vi kan ha böcker eller annat där. Limegröna bordet och stolarna (mammut från ikea) är också där plus hans bilmatta.
Nu ska bara hans större ikea hylla upp (ska köpa en till och sätta ihop med andra hyllan i ett hörn). Sedan klä om hans lampa och kapa av en matchande gardin till lill fönstret.
Svärmor håller på med att virka ugglor till rummet som jag ska hänga upp på ett renhorn som jag sprayat om.
Sedan är det inte så mycket mer som ska upp på väggarna. Tre fyrkantiga hyllor som jag har vitt inuti och orange utanpå, sedan några foto och målade tavlor :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0