Gruvar mig..

Idag ska Wilmer på dagis då han är lite bättre än förra veckan då jag vabbade onsdag och torsdag.
 
Jag sjölv håller på att göra mig i ordning inför jobbet. Gruvar mig så hemskt mycket då ena av dem "blivande" cheferna ringde mig i torsdags och frågade vart jag var.  Missat att anmäla in att jag vabbade torsdagen med (ska anmäla in varje dag. Vet, helt jävla sjukt!)
Så jag fick en utskällning på telefon.
 
Sedan hade jag, en kollega plus min nuvarande chef ett möte ang min lön under semestern plus allt annat som inte stämmer.  Han verkade inte glad. Men rätt ska fan vara rätt!
 
Insåg också att jag får 2 timmar för lite på schemat än vad det står på anställningsbeviset. Alltid är det något!
 
 
Men något bra finns det i alla fall! Jag har börjat äta bättre efter att jag fick veta att jag inte behövdes operera mig igen för cellförändringen :) Så jag har lagt på mig lite vilket är bra då jag gick ner grymt mycket! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0