Blir tokig!

Jag tror jag blir tokig på allt!

Först de med proverna, väntan. Sedan tjorv med jobbet då jag inte än fått lönesamtal trotts jag skulle haft det den 1 April, även om jag var mammaledig.
Ringt handels igår ang lönesamtalet jag inte fått plus då dem även anställt folk och inte gett mig heltid trotts jag påpekat det innan mammaledigheten och efteråt.

Känns som om jag hela tiden måste påpeka saker och slita arslet av mig medan några bara går och strosar på!
Sedan hade jag fått ett schema som hela tiden skulle rulla på, så vi har tidigare skrivit Wilmers schema på dagis.
Nu har dem ändrat det, idag skulle jag jobba till 17.00, ändrat till 16.15. Imorgon skulle jag sluta 12.30, jobbar till 16.00.
Varför säger dem inte åt en "nu har vi ändrat på schemat". Utan nä, jag ser det dagen innan Wilmer ska på dagis!
Dem tar ju in dagisfröknar efter hur många barn dem har, fattar dem inte det??!

Handels skulle kolla mitt ärende då dem på jobbet gjort fel, skulle ringa mig inom två dagar, tog mina arbetstider så dem inte ringer då jag jobbar.
Ska bli intressant!

Dessutom ska jag då ha mer betalt för min semester som jag tog ut under Juni och Juli månad eftersom jag skulle haft löneförhöjning redan i April. Så det ska jag ta upp med handels.
Fick dessutom påpeka varje gång jag hade haft semester att jag inte fått mina semesterpengar. BÅDA MÅNADERNA! Det är ju inte riktigt klokt!!


Ska bara fika nu, sedan borta tänderna och klä på mig skjortan och åka på jobbet och se om chefen är där. Ska be han skriva ut mitt schema från då jag började (efter mammaledigheten) och två månader framåt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0