Tre rättersmiddag..

Idag är jag typ ledig, så Wilmers får vara hemma från dagis. Jobbar bara 18.00-21.15 idag. Drygt att bara jobba tre timmar!
 
 
På lördag ska vi i alla fall ut och äta tre rättersmiddag på allmänningsfest. Ska bli spännande att lämna bort Wilmer ett tag. Jag har inte varit ut sedan jag blev gravid, räknade ut att det är ca tre år sedan!! (om jag inte räknar med balen med kusin och personalfesten början av grav).
Jag och sambon har inte varit på "fest" vi två sedan dess.
Egentligen ville jag inte gå pga lite tjorv med barnvakt, men sambon ville så då måste jag väl ;P
 
 
Annard händer det inte så mycket. Julbaket är igång sedan ca en månad tillbak. Längtar verkligen! Älskar att baka och julpynta..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0