Wilmers utveckling - 10 månader

Wilmer står mer och mer själv utan stöd, det är så roligt att se att han utvecklas :) Så jag tror inte att det dröjer länge innan han börjar gå.
Dock är det inte lika roligt då han pillar i saker som han inte ska vara i, som t.ex tar tag i hallspegeln och far och drar i den. Veden är intressant, äter gärna barken. Mums..? 

Han har hunnit få 6 stycken tänder, två nere och fyra uppe. Hatar dock att borsta dem, ser hellre på när andra borstar dem.

Badning har dock blivit mer i h mer jobbig. Duschar oftast med han eftersom han plaskar så mycket, men nu har han fått för sig att han ska kliva ut ur badkaret och det är inte alltid roligt då man står och sköljer av sig schampo eller tvål i ansiktet :/ Förutom det så älskar han att bada!!


Tidigare har jag sjungit för han, men blivit mer sällan. Men när jag lika gör det och börjar "dansa" för han så hakar han på dansen. Ganska roligt att se ;D

Läsning av sagor gillar han, om dem är korta. Han sitter gärna i mitt knä och kollar i böckerna.
Väldigt mammig kille ;)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0