Tårtfekoration

Idag blir det att börja göra tårtorna till dopet, tre stycken blir det som vi kommer göra. Sambon är bäst på att fukta tårtor, så han får göra det nu med pga hatar torra tårtor (!!) plus vill inte ha för mycket fukt för då sjunker dem ihop.


Min dekoration till tårtorna börjar bli klar, blev nöjd med dem vit/blåa blommorna, speciellt dem jag gjorde igår. Gjort några hel vita plus blåa, men inte lika fint.
Alla blommor har ätbart glitter, förutom dem sista, ska sätta det senare :)

Bebisens rumpa har jag även fixat så den inte är så "rund", dem har ju lite mer kantig rumpa tycker jag ;)


(Dem med knäckpapper är med glitter)















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0