Mycket som händer under få dagar.

Godmorgon!

Sambon och Wilmer sover än, han börjar först jobba klockan åtta idag.
Wilmer vaknade till kring 06.06 och då hav jag han en flaska välling, han blir på sp glatt humör då när han vaknar jämfört om han vaknar vid 09.00-09.30 och inte fått npgot under natten.


Eftersom jag gör städningen hemma så tog jag och började med det kring halv sju i morse, vill få det bortgjort eftersom idag verkar det bli dit väder ute! Vill kunna gå ut och vara i solen då Wilmer vaknar.


Det är så mycket nu, kusiner fyller år, dopet (allt ska bakat och fixas). Sedan är det mat bal (ska gå med min kusin) och skolavslutning. Men tur hinner sambon gå på semester innan balen, så då kan jag få fixa mig i lugn och ro ;)
Sedan ska jag ringa sjukan för en provkoll igen, för att se om dem fick bort allt under operationen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0