Brände rejält!

Fy tusan, lär nog ha träningsvärk i röven imorgon! ;P
Sammanlagt 200 stycken "kissande hunden", Bakåtspark 120 st plus deep lunges som blev 100. Sedan endast 15 st squats eftersom jag inte tycker den tar lika mycket.

Kissande hunden körde jag ett efter ett (25x4), bytte endast ben mellan gångerna. Efter det blev det bakåtspark (20x3 varje ben) och där bytte jag ben mellan varje rep.
Jag kan säga att det verkligen brände i rumpan efter jag var klar!


Nu ska jag gå och äta lite lunch och sedan duscha. Försöka hinna fixa mig innan Wilmer vaknar.
Fick dela upp träningen lite idag eftersom Wilmer vakna 08.15, så hann endast med deep lunges plus squats. Tog det andra nyss..


Blir att fira morsdag idag istället eftersom imorgon jobbar sambon 12.30-21.00, så ingen middag för oss tillsammans :(
Dessutom fyller min kusin år, ska gratta svärmor och mamma på morsdag. Wilmer lär nog vara grinig och trött innan dagen är över!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0