Vill endast handla och baka nu!

Knappt sovit något i natt. Somna vid 23.00 tiden och vakna 04.40, inte den à gång av Wilmer. Somnade om vid 07.00 men vaknade flera gr innan kl blev 07.40.
Trött men var tvungen att kliva upp då Wilmer vakna 08.00.


Igår blev det lite handling innan läkarbesöket. Plus efteråt lät jag mig köpa ett par jeans (likadana som mina ljusa fast denna gång köpte jag svarta) och fick en tidig födelsedagspresent av mamma, en topp som är super söt på!


Nu när jag inte kunnat sova har jag legat och kolla tårttillbehör (tårtdekorationer men gör själv) plus klänningar..
Tröst shopping..?

Ska hoppa in i duschen nu och sedan försöka hitta på något....








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0