Bakning, sjuka och telefon trasig....

Tänkte.. När jag lika är uppe och gett Wilmer nyblöja och välling så kan jag snappa in här.

Full rulle i helgen med massor av bakning inför födelsedag plus dopet Wilmers. Sedan höll jg på att missa dop som vi skulle på i lördags, stod i slutet av bullbakningen då jag kom på det (prata med svärmor i telefonen).
Telefonen knäpp, får bara vissa meddelanden. 39 årig Karl smsat mig konstiga sms, dock inte okänd. Men då var han det när jag läste det..
Sambon jobbat helgen och ledig idag, så vi åker till stan hela lilla familjen idag och ska handla inför dopet.
Förhoppningsvis hinner jag bli frisk till min födelsedag!! :S








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0