Stackars unge..

Känner mig helt slut men kan inte sova..

Sambon och hans föräldrar har hållt på att tömma hans morfars hus nu när han sålt och flyttat in i lägenhet.
Tagit dem flera dagar att tömma det och inte än klara. I tisdags for dem dit klockan 12.00, sedan kom dem hem kl 22.30! Igår kom dem hem 17.00, sista flytten för dem och resten skulle dem andra ta då dem även var där i måndags.

Detta gjorde så jag blev barnvakt och hundvakt plus Wilmer i måndags. Tisdagen hela dagen ensamen med Wilmer då dem kom hem 22.30, gjorde middag och skötte hundvalp plus större hundar med en skrikande unge. Redan då började Wilmer vara grinig. Rejält!
Igår även hundvakt plus massa ärenden, så jag och Wilmer var in till byn.
Började märka att han var snorig och ännu mer grinig. Förkylning? Mer tänder?

Huvudsaken, han sov 2 timmar då vi kom tillbaka till svärföräldrarna plus ca en timme med hans pappa på soffan. Fick även Alvedon då han sov dåligt och verkade ha ont. Vaknat upp och bara gallskrikit plus bara skrikit och gråtit då han varit vaken.


När han vaknat upp flera gånger på en natt har jag himla svårt att somna om och speciellt då jag får stå och gorma för att han ska ta nappen i ca 5 minuter (endast nu).
Han kan väcka upp mig 10-15 gånger på en dålig natt, vilket leder till dålig sömn för mig och han.

Man blir hjälplös och tycker så hemskt mycket synd om han <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0