Planering inför dagis - Lämna bort älskade barnet

Suttit och fyllt i schemat för dagiset, hur Wilmer ska gå. Han börjar inskolning den 12/8 så är ju ett tag dit, men ändå börjar jag bli stressad då det ska hå ihop med sambons schema. Vi har i alla fall en torsdag då vi båda går kväll, 21.15, så då måste vi fixa barnvakt.

Jag kan inte fatta att tiden gått så snabbt, han är snart ett år!
Jag gruvar mig över att lämna han på dagis fast jag vet att det är bra för hans utveckning m.m.
Jag har varit med han varje dag, lämnat bort han max 6 timmar för att träna och fixa min tatuering under hela året! Det känns hemskt att lämna bort han.

Men idag kommer svärmor in för att vara barnvakt, ska och klippa håret 15.30 inför balen och sambon jobbar eftermiddag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0