Träning/mat idag

Åt lite extra idag pga känns som om jag håller på att bli sjuk..



Frukost
Färskpressad juice
Gröt med kanel, en äggula och pumpafrön. Toppa med banan

Lunch
Lite blandat ur kylen pga strömmen gick då jag stod och stekte ägg.

1 stekt ägg
Kallt ris med broccoli/tomat/cayennepeppar
Lite lax
Makrill på en halv hårdbröd


Middag
Blodkorv
Bacon
Brysselkål
Två glas mjölk


Övrigt under hela dagen
1/2 äpple
1 näve nötter
1 liten kiwi
1 1/2 hårdbröd med makrill



Träning m.m
Promenad 15 minuter, snabb takt
Promenad ute ca 15 minuter, lagom tempo


Styrketräning:

Planka 1 min
 
Bergsklättraren 25 st


"Min bergsklättrare" Stå 2 min i vanlig planka, sedan typ som indianhopp (25 st) fast liggande som planka. Gjorde dessa 3 rep direkt efter varandra.


Squats 15x2 (15 kilo)
Hip thrust 15x4 (15 kilo)
Stanna upp i luften - hip thrust 10-15 sek x 4 (15 kilo)
Hip thrust, luften 1 min x 2 (7,5 kilo)
Upphopp 15x2 (7,5 kilo)
Mage med utsträck 20x3


"Mage med utsträck" - ligg på rygg på en filt/matta med böjda ben, håll fast i något med händerna bakom huvudet. Lyft upp ben och sträck ut dem rakt och dra tillbaka, upprepa 30'gr och sedan vila.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0