Träning/mat idag


Frukost
Kaffe
Gröt

Lunch
Lax, ris, broccoli och stark tomatsås

Middag
Broccoli/tomatsås, lax och grönsaker


Övrigt under hela dagen
3 falu rågrut med makrill
3 enkla rån
Halv kopp med varm mjölk och kakao



Träning m.m
Snöskottning av gård ca 20 minuter.
Städning 1,5 timme.
Promenad ute ca 20 minuter.


Styrketräning:

Min bergsklättrare x 3 (25x1 indianplanka, 2 min vanlig planka x 1, 25x1 och sedan 2 min x 1 direkt efter varann).

Vila.

Planka 2 min
Bergsklättraren 50 st


"Min bergsklättrare" Stå 2 min i vanlig planka, sedan typ som indianhopp (25 st) fast liggande som planka. Gjorde dessa 3 rep direkt efter varandra.


Squats 15x2 (15 kilo)
Biceps 10x2 (7,5 kilo)
Hip thrust 25x5 (15 kilo)
Mage med utsträck 30x3

"mage med utsträck" - ligg på rygg på en filt/matta med böjda ben, håll fast i något med händerna bakom huvudet. Lyft upp ben och sträck ut dem rakt och dra tillbaka, upprepa 30'gr och sedan vila.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0