Nyårslöftena..

Sambon har varit hemma ett par dagar med mig och Wilmer, men nu börjar han jobba igen och man blir ensamen med Wilmer under dagarna/eftermiddagarna.

Nyårslöften blev att börja träna igen på gymmet, ta tag i det plus sluta snusa. Började lite då Wilmer var 4 månader pga sjukt längtan efter snus (även stort uppehåll). Men nu har både jag och sambo bestämt oss för att sluta.
Han börja med nikotintugg och jag kör helt utan, tog endast ett rygg igår.


Träningen har jag börjar smått med igen, dock endast hemma än. Ska och fixa gymkort snart...


I morse ställde jag mig och gjorde lite apelsinjuice åt Wilmer och en starkare dryck åt mig ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0