Mammor som tar med barn på gymmet

Jag tänkte på detta här om dagen..

Jag tar med min son till gymmet eftersom det går bra (än så länge). Han verken skriker eller gör ifrån sig något ljud som skall vara störande för ALLA som är där. Han ligger så nöjd på golvet och leker med sina leksaker (om han inte nu sover). Men ändå får man känslan "du borde inte vara här".

Det finns faktiskt mammor/pappor på andra orter som tar med sig sina barn till gymmet, dem har till och med speciella tider där då dem som är föräldralediga kan komma med sitt barn och träna. Så varför skulle det vara konstigt här, bara för att vi bor på en liten ort??

Jag tycker att mammor ska bli uppmuntrade då dem ändå orkar/har tid/kan åka dit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0