Magen på morgonen

Wilmer pipit ganska mycket i natt och igår natt. Vaknade nu kl 06.00 och hade ställt kl på 06.30, så klev upp och eldade och gjorde mig en kopp kaffe.
Ska och skjutsa sambo till jobb kl 08.00, sedan hämta mamma och skjutsa hennes hundar för badning.
*gäsp*


Magbilder idag.. Troligtvis träning idag! Men blir nog hemmaträning pga ganska kallt ute idag med, igårkväll var det -35 grader (vid 21.00 tiden). Idag visar termometern -19,4 (men är alltid någon grad kallare).


Kan inte förstå att ca två veckors träning börjar ge resultat, om jag hade haft någon som kunnat ta Wilmer 1 timme nästan varje dag så hade jag nått mitt mål snabbare..








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0