Klarvaken 06.00

Klarvaken kl 06.00.
Vaknade utav våran hund kl 05.40, snöras från tak och skraj hund går inte ihop.
Kl 06.00 vaknade Wilmer och ville ha mat, så nu kan jag inte somna om.
Har så sjukt svårt att somna om ifall jag vaknar flera gr under en kort stund. Då Wilmer sovit dåligt, då har jag knappt sovit något. Ibland vakbat kl 04.00 och legat och vridit mig i sängen i flera timmar.

Nu har jag i alla fall gjort mig en kopp kaffe, inte för att piggna till utan är så skönt att kliva upp och ta en kopp innan Wilmer vaknar. Sedan lite eld i kamin innan jag ska göra lite nytta. Blir att passa på att klippa hunden våran, badade henne igår och nu börjar hon bli så långhårig!


Snart är det alla hjärtansdag, tankar kring god mat går redan. Får se om vi åker till svärföräldrarna, inte sovit där sedan nyår pga inte fått komma till veterinären och vaccin. hunden. Och när svärmors hund har parats sig så vill man inte träffa henne pga OM, vilket jag inte tror, att våran hund hade haft något. Men nu är det lugnt, fick komma till veterinären i torsdags. Vaccin plus drog ut några lösa tänder på henne, gammel hund ;)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0