Jag okar inte..

Ännu en morgon med lite sömn. Vaknade av att Wilmer grät och kunde inte somna om.
Ligger bara och tänker på allt som skal göras här hemma plus att jag måste städa hos mamma. Flyttade städdagen hos henne till imorgon, men bara tanken på at jag måste dit och städa gör mig stressad och ont i magen. Det är så mycket nu och Wilmer sover inte lika mycket under dagarna, så jag hinner inte vila.
Mamma ska alltid veta 10 år innan något ska hända känns det som. Igår ville hon veta när jag ska komma så hon kan handla idag, vilken tid så hon är klar med ytterkläder m.m. Blir så jävla irri, fattar man inte att jag kan inte svara på sånt?? Jag har en son, som kanske ska vila eller sover om jag säger en viss tid. Finns det bara hon? Känns som om det ibland!

Ursäkta, men jag blir så irriterad ibland. Trött, stressad och kan inte sova. Magsåret påväg tillbaka.
Ne, jag får helt enkelt säga att hon får anställa hemtjänst med städningen, för jag har nog plus vi bråkar alltid känns det som. Jag blir tyst då jag är trött/på dåligt humör, då blir hon arg och säger något dumt. Allt slutar i att jag blir så jävla irriterad på hur hon beter sig så jag säger något tillbaka, vilket slutar i att hon blir ännu argare och allt slutar i skrik.
Sedan är det alltid synd om henne. Ja, hon har haft mycket som hänt med stroke m.m. Men hur ska jag orka allt påstår hon?
Jag har ett hem, son, hund och en kille att själv tänka på. Jag sa sist då jag städa hos henne att "du får nog anställa hemtjänst pga vi bråkar ju alltid", och det menar jag.. Jag orkar inte.


Jag vill inte ha det så att vi alltid bråkar, speciellt inte med min son i närheten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0