Fel bara för att man är mamma?

Kom till ett inlägg där en mamma lagt upp bilder på en festoutfit. Hon frågade läsarna vad hon skulle ha på sig, aningen en svart/glittrigt linne (format som ett tält typ) eller en korsett. Hon hade lagt upp bilder på sig med båda på klädesplaggen.

Och så kom kommentarerna... Visst, man får ju ha sin egen åsikt, vissa tyckte att hon skulle köra på konsert och andra inte. Dem som tyckte att hon skulle köra på korsetten tyckte bara att det var tufft och vågat, dem som tyckte tvärtom tyckte hon visa för mycket.

Min egen åsikt är - Varför kan/får/ska man inte klä sig lite mera "sexigt" eller snyggt bara för att man är mamma? Jag tycker bara det är tufft att man vågar det (klart, finns en åldersgräns med att gå ut på fest med sånna kläder tycker jag).
Jag tyckte hon såg riktig bra ut i den cv tyckte helt klart att hon skulle köra på den! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0