Kanske tråkiga nyheter...?

Känns som om man knappt har tid till annat än familj, jobb och hemmet här kring jul.
Månaderna går segt men snabbt ändå. Kan inte fatta att julen snart är här!
 
 
Vi väntar men mycket händer inte.
Dock hade jag konstiga blödningar som bara varade kort, så jag ringde till sjukan här.
Dem tyckte jag skulle ringa till gynmottagningen där jag gjorde cellprov m.m. Dem sa att jag skulle avvakta över helgen och ringa måndag.
Ringde igår och inga mer blödningar. Ville dock att jag skulle komma på en tidigare kontroll då jag inte ska blöda sådär, så imorgon åker jag dit.
 
Ville bara gråta trotts att det kanske inte är något. Var värre då jag skulle säga till chefen att jag måste vara ledig pga det. Då ville tårarna verkligen komma.
 
Jag hoppas att det inte är något, jag vill inte...
Jag vill inte ha en tråkig, tidig julklapp. Jag förväntar mig en bättre julklapp i år.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0