Blandat inlägg - Prover och lill killens utveckling.

Jag har varit så sjukt trött senaste veckan. Kvällen från tisdag till onsdag sov jag knappt något, ca 4 timmar, sedan köra till sjukan för prover.
Äggstockarna och livmodern såg bra ut, ingen cysta. Dock proverna från livmodertappen får jag först måndagen innan jul. Jag hoppas fan att det inte är något. Roligt att få veta just innan julafton att man har något :/
 
Stressad är jag också. Inte fått min röda vecka än (ursäkta information). Om den är sen så ska jag senast ha den i slutet av denna vecka. Om den inte kommer till slutet av nästa måste jag ringa BM och höra med dem...
 
 
 
Idag är jag då ledig, skönt. Sambon jobbar kort dag och sedan ska vi på lussefirande med dagiset Wilmer. Ska bli intressant att se om han stannar med dem andra barnen eller om han bara springer runt ;P
 
Märks att han utvecklas. Han har börjat säga massor med ord. Nonja åt Sonja (en på dagis), middag, bord, lillan (svärmors hund), Love (våran hund), donte (tomte), snutte, tutte, aede (vad är det), vovve, kisse m.m.
Frpgar jag han hur en kossamu, vovve, renarna, brörnen m.m låter så gör han läten. Örat, huvud, öga, näsa, mun, kind, navel, rumpa, fötter, tår, fingrar och mage visar han vart det är om jag frågar han.
Lego försöker han bygga med, lyckats sätta ihop några bitar själv. Läsa älskar han!
Om han rivit ut från lådor i köket eller hans leksaker så när jag ber han sätta tillbaka sakerna i lådan så gör han det.
 
Så roligt att se han utvecklas ich dem på dagis tycker han förstår och pratar mycket ord. Och det är ju bra! :)
 
Mammas och pappas söta lilla kille som redan är 1,6 år. Hojja, tiden går snabbt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0