Stressad och orolig..

Jag kan inte fatta att snart är denna sommar över!
Detta är sista helgen vi har tillsammans innan vi börjar jobba, sedan kommer vi nästan alltid jobba varannan helg och Wilmer börjar inskolning på dagis på tisdag.

Känner mig smått stressad pga så mycket som händer nu. Dagis, jag börjar jobba och jag vet att jag har mycket nytt som jag ska lära mig. Nya rutiner ska in och i början av September ska jag och kolla mig igen för min CIN3 som jag hade. Jag hoppas med Gud att dem fick bort allt, för jag vill inte sluta med att få ta bort livmoder och äggstockar som andra släktingar fått.

Så man är lite orolig och stressad i magen..? JA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0