Stressad morgon!!

Stressad morgon!

Igår sa sambon att han skulle kliva upp halv 7 idag då han börja klockan 7, då sa jag "ja men väck mig då för Wilmer ska vara på dagis kl 8.00 och jag börjar 8.15".
Vaknade till på morgonen och skulle gå på toan då jag ser att klockan är 07.05!!!!
UPP OCH HOPPA! (Då kommer sambon på att han börjar först kl 08.00).

Göra sig färdig för dagis och jobb, sedan snabbt ner på jobbet och slå igång raketen i röven för att hinna med det jag skulle innan lunchen som var kl 11.00. Tog lunch först 11.20 för då var jag färdig med bake offen.

Pust, pust!

Snart är min lunch slut, då ska jag vara i charken och sedan bake off. Så mycket springande idag med.
Slutar kl 16.00 och då hade vi tänk gå på Jokkmokks höstmarknad.
Sambon ledig i helgen men jag jobbar 12.00-21.15 imorgon, så tänkte kanske gå ut och äta idag då jag inte kan äta middag med Wilmer och sambon imorgon.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0