Energiboost

Nu är vi på dagis, barnen sover så jag är "ledig" fram tills Wilmer vaknar. Brukar göra det efter ca 1,5 timme.
Det går bra på inskolningen, idag lämnade jag bort han 30 minuter och då passade jag på att äta en del av lunchen. Han hade hållt på att lekt och inte brytt sig att jag var borta. Skönt! Kan bli jobbigt om han ska gråta då jag ska gå..

Morgondagen började jag med att mixa frukt till mig och Wilmer. Hallon, kiwi och äpple. Sedan hällde jag i det i fil och rörde om. Det gillade Wilmer :)
Satte även i osötad müsli åt han, men endast lite eftersom vill inte påfrestanhans mage. Han älskar det :) Sedan fick han en macka med ost på.

I min skål satte jag müsli och kanel i. Sedan mixade jag ihop spenat, avokado, cayenne och mjölk i en smoothiebehållare som jag skulle dricka till min sallad under lunchen, men drack lite under morgonen med :)
Sovit lite i natt (ca6 timmar) så behövde en liten energiboost idag, även förkyld :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0