Wilmer 9 månader - Utvecklingen

Här går det undan, tiden går så snabbt!

Mins inte direkt vad jag skrv sist ang Wilmer utveckling, så lär nog skriva dubbelt av endel ;)


Han började krypa vid ca 7 månader, sätta sig själv vid ca 7,5 månaders ålder. Efter det har de gått med rasande fart!
Eftersom han inte än går riktigt så får han ha en "lät och gå hjälm". Men jag tror att vid 0 månader så kommer han gå. Står upp utan hjälpmedel i någon sekund, sedan blir han feg ;) och sätter sig.
Säger "mamma" "baba" och papapapa" (som är pappa). Ibland vovve och hej.
Vinkar ibland och spänner sig då vi frågar han om han är stark :)
Lampa, skoter, vovve vet han vad det är.
Pussar även sin mamma då jag säger "kan mamma få en puss?" och putar med läpparna "!

Älskar att vara ute, så nu när snön nästan tinat bort helt passa vi på att vara ute och i stugan så mkt vi kan!
Till sommaren blir det mer stugliv m.m pga då ska sambon vara hemma med oss i 2 månader :)


Det går så snabbt och jag önskar att tiden gick saktare..














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0