Pedant?

Inte skrivit på ett tag pga fullt upp här hemma plus varit ute i stugan.
Krattning, vårstädningen fixad (förutom ett par fönster). Tror jag gått och blivit riktigt pedantisk nu! Dammsuger av huset en gång om dagen plus dammtorkar av alla våra svarta möbler fyra gånger i veckan.


Idag har jag hunnit bada Wilmer och duschat själv, vikt tvättade kläder, städa av lite plus plockat undan, varit och handlat det sista med Wilmer och packat det vi ska ha med till stugan plus haft besök en stund.
Imorgon jobbar sambon kort dag plus ledig fredag, lördag och söndag.
Hoppas vädret blir bra, lika bra som förra veckan! Var ganska kallt ute idag och blåsigt, men solen är ändå framme ganska mycket.

Nu ska jag bara kolla att allt är nedpackat och plocka undan lite disk innan jag ska lägga mig och vila lite innan sambon slutar jobba, Wilmer sover så jag måste ju passa på..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0