Wilmers sömn och utveckling

Sömnen Wilmers kan jag inte klaga på. Han sover allt mellan 3-7 timmar om nätterna. För någon vecka sedan vaknade han 2-3 gånger om nätterna, men somnade snabbt om.
Vaknar han innan klockan 5-6 tiden så äter han och sedan somnar han om, vilket är skönt för då för jag sova.
Jag får sova ut det jag behöver och känner jag mig trött senare på dagen så kan jag sova, om jag kan somna såklart. Han sover ganska mycket om dagarna och är hellre vaken kring eftermiddagen och kvällen.

Han äter bra, men ibland kan han äta lite och då vaknar han ca 1-2 timmar efter han fått mat.
Han har inge magknip förutom om man inte får han att rapa ordentligt efter maten.

Vi ser på han varje vecka att han utvecklas och blir starkare i rygg och nacke.
När han är utvilad och nyäten så får man ofta många leenden. Ibland "pratar" han också med en :)
När vi lägger han på mage för lite träning så kan han lyfta upp huvudet högt, en riktigt stark kille :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0