Wilmer blir större - Nätterna och maten

När Wilmer var mindre så kunde han äta två gånger på natten. Somnade han 23.00 så ville han ha mat igen kl 01.00 och 03.00-04.00 tiden.
När han hade fått maten så kunde han vara vaken ca en timme och små skrika. Då gav jag han alltid mat i vardagsrummet för att Anton skulle få sova. Men nu ger jag han mat i sovrummet och då somnar han direkt efter raparna, vilket är skönt när man har svårt att somna om som jag.
Sedan äter han bara en gång på natten. Han brukar somna kring 23.00 på kvällen och då har han fått mat innan. Sedan vaknar han allt mellan 02.40-04.30 och vill ha mat igen. Sedan sover han till 06.00-08.00 tiden. Det har hänt att han vaknat 04.45-05.00. Gäsp och ja till två koppar kaffe säger jag då! ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0