Mer förvaring till bebisgrejorna.

Vi har en gode liten hall, inte många väggar där vi kan ha förvaring av jackor och skor. Så alltså slutar det med att babyskyddet, babygymmet, babysittern och liggdelen till barnvagnen ligger utspritt i huset, vilket jag hatar!
Så nu är jag ute efter en dubbel garderob som jag kan ställa i köket. Ska måla om den sedan, måla något samiskt på dörrarna för att piffa till den lite och för att den ska gå ihop med våran tavla vi har :)
Så då åker våra två svarta hyllor ut ur köket och in med en garderob för att ha förvaring.
Hittat några bilder jag gillar, dock kommer jag tillföra annan/mer färg i den bild jag väljer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0