Liten städning slutade i storstädning.

Efter promenaden i morse så tog jag mig ett mellanmål och Wilmer vaknade och åt sin mat. Han somnade sedan efter maten, så jag satte igång för att städa lite här hemma. Den lilla städningen slutade med storstädning istället.
Så nu är det dammsuget, dammtorkat, skurat, tvättat och disken diskat.
I soffan, små trött med Wilmer på bröstet. Nu ska jag bara vänta på att disken torkar, sedan stoppa in det i skåpen och att golvet ska torka i källaren så jag kan hänga upp tvätten.

Suttit och funderat på vad vi ska äta till middag, men kommer tyvärr inte på någonting som jag är sugen på. Får höra med sambon vad han vill ha. Hade varit skönt med något snabbt, inte direkt sugen att ställa mig och laga middag :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0