Läkarundersökning på BVC

Igår försökte jag lägga upp inlägg, men funkade inte. Så jag testar väl idag :)

Idag vaknade han halv sju, vilket var skönt pga jag var så trött igår kväll att jag somnade i soffan.
Gick en promenad på morgonen då vi vaknade. Var riktigt kallt ute! Dimma och säkert noll gradigt ute. Brrr! Men vi gick ändå promenaden, var dock små kallt om fingrarna även om jag hade handskar.



Igår var vi till BVC för läkarundersökning. Nu väger lille Wilmer 5235 g, så han lägger på sig fint och växer bra. Nästa gång vi ska till BVC så ska han få två sprutor, stackare.. Hoppas det går bättre då jämfört med då vi var på BB för att ta lämna blodprover. Dem sticket stackarn flera gånger men fick inte in nålen rätt. När man står där som mamma och kollade när dem sticket om gång på gång så blev jag helt kall inombords och kände att jag höll på att svimma där jag stod. Så slutade med att jag var tvungen att kolla bort.
Usch, min lille pojk..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0