Kostymer för baby - Wilmer kommer bli så fin!

Nu har jag köpt en liten kostym till Lill killen eftersom svärfar fyller 60 år i november och då måste han vara stilig :)
Vit skjorta, svart väst och svarta byxor. Hittade även en liten blå slips med små björnar på. Hade hellre velat ha en röd eller lila som hans pappa, men den får duga eftersom jag inte hitta någon annan. Han kommer bli så fin :) Dock kommer den nog bara användas 1-3 gånger, men han kanske får en lille bror i framtiden som kan ha den då. Annars kan man ju sälja den..

Blev då glad att jag hittade en riktigt kostym, eftersom dem flesta är bara en body eller en sparkdräkt med dit målat fluga m.m. Visst, dem är ju också söta men jag föredrar en riktig ^^..


Två olika bilder på kostymer för baby. Den "riktiga" kostymen finns att köpa på lekmer.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0