Helt otroligt, hoppas det händer igen!

Wilmer var vaken ca 1 timme och 15 minuter, sedan när klockan var 6 så gjorde jag oss klar för en promenad ner till brevlådan för att posta lite brev.
Han hade legat hela tiden på soffan, små gnällt lite när jag fyllde i lite papper, men inge riktigt skrik som han brukar då han börjar bli trött eller rastlös då han ligger ner ensamen och inte i min famn.
Men något som förvånade mig var att jag hann bara ta på han overallen och ett par tunna vantar, så smekte han vanten mot ansiktet sitt och somnade sen. What, somnade utan att ligga i min famn?!! Helt otroligt, det har aldrig hänt tidigare! Jag hoppas han gör detta oftare, eftersom det blir jobbigt om han vänjer sig att måsta somna i ens famn..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0