Bebis och tv - Mycket färg och rörelser

Det känns skönt att jag kan börja sätta Wilmer i babysittern, att jag inte behöver ha han i bärselen då han är vaken och jag håller på med något. Tidigare började han bara gråta då han satt i den.
Men nu sitter han så snällt i babysittern och ser barnprogram medan jag äter frukost, lunch eller middag.
Ibland är han vaken ganska många timmar kring den tiden då jag ska äta, och jag kan ju inte vänta med t.ex lunchen till kl t
15.00 då han brukar somna.
Tidigare tyckte jag att man bara kastade i sig maten för att han tyckte det var tråkigt att sitta i babysittern. Så är det att vara mamma och ensamen hemma.


Nu har han i alla fall somnat så ska passa på att äta lunchen medan han sover. Får bli rester som är rensadel och potatisgratängen med sås. Till middag blir det taco för oss :) Mums!


Igår såg han Toy Story ett tag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0