9 veckor och 2 dagar

Frukost, promenad och snart duschen.
Idag åker vi ut till byn pga sambon ska jaga i helgen. Får se om vi måste bo i stugan, svärmor har varit riktig sjuk så har inte träffat henne sen förra veckan (vilket är ovanligt!). Men nu hostar hon mest bara, så hon skulle ringa sjukan och höra hur länge man smittas. Tycker det är skönare om vi kan bo inne hos dem pga annars måste jag upp tidigt och elda för att det ska vara varmt i stugan. Allt blir mycket jobbigare..


Nu är det i alla fall 9 veckor och 2 dagar sedan lille knodden kom till våran familj. Tiden går så sjukt snabbt och när man sitter och kollar bilder på kroppen då det var någon vecka efter förlossningen så kommer jag ihåg att jag kände mig så smal. Haha! Ändå hade man en liten kula kvar, om man jämför med nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0