Positiva/Negativa med träningen

Jag tycker det är riktigt bra att jag kommit tillbaka litegrann till min träning. När jag träffade min sambo så var jag riktigt tränad, tränade på gymmet minst 5 gr per vecka! Jag hoppas att jag framöver då Wilmer blivit lite större att både jag och sambon kan börja gå på gymmet 3 gr per vecka i alla fall.

Nu tränar jag väldigt mycket ben/rumpa och mage eftersom jag inte har några lättare handlar hemma. Hade önskat mig det, eller en stång som jag hade kunnat träna med. Men klart, hantlarna med 10-15 kg fungerar än så länge (gissar det är 15 kg, men säger 10 kg).

Det positiva med träningen är att jag fått en mer putig rumpa och mer tränade lår, men jag har en bit kvar tills jag når mitt mål. Mitt mål med träningen är att vara lika tränad som då jag blev tillsammans med sambon.
Det negativa med träningen just nu är att magen blivit mer svullen. Kan ju också bero på att jag stoppat i mer fibrer och grönsaker i min kost..

Dagens bilder. Översta magbilder spänner jag, inga magmuskler än ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0