Kost/träning i helgen

Lördag blev det ingen träning, får se om jag tränar något idag.
Kosten har varit helt okej! Blev pizza till middag i fredags pga var till stan med mamma och kom hem vid 18.00 tiden. Men innan jag hade kommit in hemma med sakerna och Wilmer sp var klockan halv sju, så vi pt völ vid kvart i sju. Sen middag..
Igår vart det fiskpinnar, dem större "fisk and crisp". Lite chips med dipp åt jag senare, men inge godis än trotts jag köpte på fredagen :)
Idag kanske jag unnar mig lite godis till filmen jag hyrde igår.


Fredagens mat
Frukost - Äggröra, fil med banan och kanel. Juice och kaffe.
Lunch - Blev en snabb lunch pga skulle åka då. Fil med banan, hårdbröd med ost/skinka.
Middag - Lite mer ön en halv pizza.
Övrigt - Några få chipsbitar. Kaffe.


Lördagens mat
Frukost - Två stycken rostade mackor med ost/skinka. Granatäpple, juice ich kaffe.
Mellanmål - Hprdbrödmacka, chips.
Middag - Fish and crisp, potatismos och sås.
Övrigt - Lite chips med dipp.


Söndagens mat
Frukost - Rostad macka med ost/skinka. Fil med kanel ich granatäpple. Kaffe.
Lunch - 
Middag - 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0